10 februari 2012

Genieten van wat de wereld ons geeft

Wat is ons land toch mooi met die sneeuw. Ik kan er echt enorm van genieten. Tot vandaag heb ik niet echt de mogelijkheid gehad om mooie foto's te maken, omdat ik overdag werk en in de avond met flitser komt het toch anders over. Daarom heb ik me dan ook voorgenomen daar morgen verandering in te brengen. Een mooi rondje in de wijk wandelen, langs de schaatsplas. Eens kijken wat voor een mooie foto's dat oplevert. De mooiste zal ik dan plaatsen.

Daarnaast morgen langs ecoloar, de plaatselijke boerderijwinkel met alleen maar biologische producten. Mijn doel? Heerlijke verse rauwe melk, niet bewerkt en puur natuur en misschien wel wat vlees van eigen boerderij.

Op dit moment staat mijn project van vandaag in de oven, zelf gemaakte havermoutkoekjes. Koekjes blijven een uitzondering in mijn voedingspatroon, maar op deze manier weet ik in ieder geval dat er geen overbodige spullen inzitten.

Gisteren vertelde ik nog dat Zena alias buffertje op haar blog een give away dit. Vandaag las ik dat ik de eer heb om het boek te mogen ontvangen. Dank je wel Zena!

1 opmerking: