19 februari 2012

Afkickverschijnselen?

Ik heb het er moeilijk mee dit weekend. Alles wat ik wil afzweren kijkt me aan of wordt me toegeworpen. Allereerst kreeg ik een mailtje van de postcodeloterij, ja hoor ik heb de ijsprijs gewonnen. Normaliter had ik dat geen probleem gevonden, een pot B&J is altijd lekker, maar nu zie ik het als een bron vol slechte dingen die me vooral gaat staan aankijken, net zo lang totdat ik op geef. Wat te doen? Ik kan hem natuurlijk niet ophalen, maar ja, heb m toch gewonnen. De oplossing is simpel, zusje is zwanger en die lust het vast wel, dus die kan hem binnenkort tegemoet zien, al weet ze dat nog niet.
Daarnaast ben ik vandaag bij een vriendin in het zuiden des lands geweest om een wolk van een baby te mogen ontmoeten. Natuurlijk moest ik onderweg tanken, en ja daar ligt natuurlijk tal van schatten. De afgelopen week kon ik er prima langs lopen, vandaag had ik er echt veel moeite mee. Herkennen jullie dit?

5 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaaa, natuurlijk! We zijn toch geen robots! Ik heb jaren cola (light!!!) gedronken. Sinds september vorig jaar heb ik dat afgezworen. Maar soms bezwijk ik toch weer............. Tot nu toe nog maar 3 keer hoor maar toch...... En vaak gebeurt dat als het even tegen zit. Maar ik denk dan maar: slechte gewoontes ontwikkel je in langere tijd dus deze weer afleren gaat ook niet van de ene op de andere dag! En niet te hard zijn voor jezelf hoor!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De cola light is inderdaad nog erger. Ik drink dat al jaren, hoewel de laatste tijd niet meer thuis. Maar ik doe een teamsport en na wedstrijden drinken we altijd nog wat enzo. Maar wat moet ik nu gaan drinken??? Tips? Vaak hebben ze geen spa-rood, wel appelsap, maar die is ook niet altijd 100%sap.

      Verwijderen
    2. Ik drink eigenlijk alleen nog maar water en thee. Heel soms doe ik een beetje biologische diksap door mijn water. Echt voor het smaakje, als ik daar heel erg behoefte aan heb.
      Karin

      Verwijderen
  2. Hoe groen ik ook wil zijn, iets gratis kan ik meestal niet laten liggen. Gelukkig doen wij niet mee aan de Postcode-loterij dus geen ijs, maar ik zou 'm opgehaald hebben, en ook opgegeten ;-)
    Met verleidingen waar ik voor moet betalen heb ik wat minder moeite, daar loop ik wel aan voorbij.
    Maar ik blijf een hollander he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar ja... vooral een week per maand ;)

    BeantwoordenVerwijderen