16 februari 2012

tadaa

Mijn eerste, van begin tot eind, zelf gemaakte zuurdesembrood is een feit. Hij ziet er lekker uit, maar is helaas niet zoveel gerezen als ik hoopte. De volgende keer maar iets meer bloem en minder meel proberen. Als hij straks helemaal is afgekoeld dan ga ik proeven, maar dat moet wel goed komen.



Vanavond heb ik alle e-nummers laten varen, ik was pas om half 7 thuis van mijn werk, de oven was reeds door het brood ingepikt en zin om uitgebreid te koken had ik ook niet meer na 12 uur van huis te zijn geweest. Om die reden heb ik vanavond dan afscheid genomen van de friettent. Het was heerlijk, misschien nog wel lekkerder, omdat ik me heb voorgenomen om er na vandaag in ieder geval maanden niet meer te komen.

Ik wil jullie bedanken voor al jullie warme reacties, het doet een mens goed. Ook jullie tips zijn erg waardevol!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten